22/04/2022

La fórmula més legal és el disseny guanyador de la carpeta del proper curs

Els estudiants han escollit la il·lustració de George Teodor Borta amb el 31% dels vots d'entre les sis propostes finalistes

Il·lustració guanyadora de l'11è Concurs de disseny de la carpeta URV per al curs 2022-23, de l'estudiant George Teodor Borta.

La carpeta de la URV del proper curs ja té il·lustració: La fórmula més legal, la proposta de George Teodor Borta, estudiant del grau en Infermeria. Així ho han decidit els mateixos estudiants, que li han atorgat 341 dels 1.093 vots emesos per escollir el disseny entre les sis carpetes finalistes de l’onzè Concurs de Disseny de la Carpeta URV per al curs 2022-2023. La imatge mostra la científica Marie Curie-Skłodowska i la balança de justícia.

La fórmula més legal ha rebut el 31% dels vots de les sis carpetes finalistes, seguida d’Enganxa’t a la URV, d’Anna Martín, estudiant del grau en Dret, amb 321 vots (29%); ADN URV, de Laia Alfaro, estudiant del grau en Arquitectura, amb 92 vots (8%); Carpeta URV, de Dayana Estefania Martinez, estudiant del grau en Nutrició Humana i Dietètica, amb 120 vots (11%); Policromia, de Dídac Roda, estudiant del doble grau en Enginyeria Biomèdica i en Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions, amb 139 vots (13%), i Fent història, de Carlos Vergés, estudiant del grau en Educació Primària, amb 80 vots (7%).

El disseny guanyador s’utilitzarà per a la producció de la carpeta que es distribuirà a l’estudiantat durant el curs 2022-2023. L’autor, George Teodor Borta, serà premiat amb 600 euros i els altres cinc finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV.