04/03/2020

La professora de la Facultat de Química, Rosa Maria Marcé, és nomenada vicepresidenta de la Societat Catalana de Química

La composició de la nova junta va quedar constituïda el dia 26 de febrer per als propers tres anys

Rosa Maria Marcé, catedràtica de Química Analítica de la Facultat de Química de la URV, forma part de la nova junta directiva de la Societat Catalana de Química en qualitat de vicepresidenta. La junta està presidida per Gregori Ujaque, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona. La Societat Catalana de Química (SCQ), societat filial de l’Institut  d’Estudis Catalans, ha renovat la seva junta per votació entre els socis i el 26 de febrer es va tancar el període de votació electrònica.

Un dels objectius principals de la SCQ és potenciar el paper de la química en la societat en general. La SCQ col·labora amb la Facultat de Química de la URV en activitats que es fan cada curs, com ara les Jornades sobre Química Verda, i també atorga el premi a l’estudiant de la facultat amb més bona nota del Treball de Fi de Grau en Química, distinció que es lliura cada any durant l’acte d’inauguració de curs d’aquell centre, entre d’altres activitats.