04/09/2017

La professora Inés Tomás ha traspassat

Va morir el dia 9 d'agost i el Departament de Psicologia, la Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia i la URV s'uneixen al dolor de la seva família

Inés Tomás Alabart, de 58 anys i nascuda a Riba-roja d’Ebre, va traspassar el dia 9 d’agost per malaltia. Era professora titular de la URV i exercia la docència a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Pertanyent al Departament de Psicologia, era de l’àrea de coneixement de Personalitat, avaluació i tractament psicològic. Com a professora, era molt valorada per part dels estudiants. Inés Tomás cocoordinava el màster de Psicomotricitat que s’imparteix al centre.

Excel·lent psicoanalista en la seva etapa professional anterior a la URV, va treballar als grups de recerca DESENVOL (Desenvolupament psicològic, psicomotricitat i intervenció en contextos educatius) i PSICOANT – NOS-ALTRES, en Psicoanàlisi i Antropologia.

L’acte de comiat va tenir lloc el dia 11 d’agost al Tanatori Municipal de Tarragona.