17/06/2019

La promoció 2015-2019 del grau de Relacions Laborals i Ocupació es gradua

Els padrins dels graduats són els professors Raúl Navarro i David Morales

Promoció 2015-19 del grau de Relacions Laborals i Ocupació.

L’acte de graduació de la promoció 2015-2019 del grau de Relacions Laborals i Ocupació va tenir lloc el passat divendres 7 de juny a la tarda a l’aula magna del campus Catalunya. Va ser presidit pel degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Antoni Pigrau; la responsable del grau, Catalina Jordi, i els dos padrins de la promoció: Raúl Navarro i David Moral.

Els padrins de la promoció 2015-2019 amb el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques i la responsable del grau

L’acte de graduació va començar amb la benvinguda a càrrec del degà i unes paraules de la responsable d’ensenyament. Després, es van adreçar al públic assistent els padrins de  la promoció i alguns estudiants del grau. Finalment, es van lliurar les orles als graduats.

Graduats de Relacions Laborals i Ocupació durant l’acte de graduació.

Els graduats i graduades poden formar part d’Alumni URV.