05/11/2015

La rectora de la Universitat Trade Co-operative de Moldàvia visita la URV

S’obren portes a col·laborar amb nous països en el marc del programa Erasmus+ International

El proppassat 4 de novembre de 2015 el rector de la URV va rebre a la rectora de la Trade Co-operative University of Moldova (TCUM), la Dra. Larisa Savga, aprofitant que aquesta es trobava fent una estada en el marc del  programa de mobilitat Erasmus+ a la Facultat d’Economia i Empresa (FEE) del Campus Bellissens.

A  la recepció del rector hi van assistir la Vicerectora d’Internacionalització, Dra. Mar Gutiérrez-Colón; dos representants de la FEE, Dra. Glòria Barberà i Dra. Maria Victòria Sànchez , Directora del Departament de Gestió d’Empreses; i un representant de la Facultat de Dret, el Dr. Jordi Barrat , del Departament de Dret Públic.

La reunió de benvinguda va obrir les portes a noves oportunitats de col·laboració entre la URV i la TCUM com ara: projectes per desenvolupar programes de màster conjunts tant en l’àrea de negocis com en l’àrea de dret, compromís de participació en el consorci del projecte K107 Erasmus+ International per promoure la mobilitat, cooperació en el marc d’activitats de recerca, i altres propostes de docència per part de la URV a la TCUM.