06/07/2018

La Universidad Anáhuac Xalapa i la URV acorden ampliar la mobilitat dels estudiants

Les dues institucions ja tenen un conveni de col·laboració i ara generaran oportunitats relacionades amb les autoritats portuàries

D’esquerra a dreta Luis Linares, Francesc Xavier Grau i Elí Ricardo Marín.

La delegació de la Universidad Anáhuac Xalapa, Mèxic, encapçalada pel seu rector, Luis Linares, i amb el professor Elí Ricardo Marín, director general acadèmic, va visitar la Universitat Rovira i Virgili el 28 de maig. El propòsit d’ambdues institucions, unides ja per un conveni de col·laboració, era fomentar la vinculació, la innovació i la internacionalització.

La delegació es va reunir amb representants de la Facultat de Ciències Jurídiques: Antoni Pigrau, degà d’aquest centre; Ángel Urquizu, catedràtic de Dret Financer i Tributari i director de la Càtedra Fundació Duanera – URV d’Estudis Duaners; i Jordi Barrat, professor de Dret Constitucional. També van mantenir una reunió de presentació i treball amb el director de la Càtedra Universitat i Regió del Coneixement, Francesc Xavier Grau.

El resultat de la visita es va concretar en l’acord per impulsar i ampliar la mobilitat d’estudiants i generar oportunitats a partir de la relació que ambdues universitats mantenen amb les autoritats portuàries de les seves respectives ciutats, en especial a través de la Càtedra Fundació Duanera – URV d’Estudis Duaners de la URV.