24/03/2022

La Universitat reconeix la dedicació del PAS i el PDI amb una trajectòria de 25 anys a la institució

També reconeix el personal jubilat, el professorat amb excel·lència docent, els estudiants millors esportistes i els projectes de millora de la gestió

Anna Ardèvol, professora del Departament de Bioquímica i Biotecnologia, rep la insígnia de plata pels 25 anys de dedicació a la Universitat.

La Universitat ha reconegut la trajectòria del PAS i el PDI que han complert 25 anys treballant a la URV, un total de 17 membres del personal d’administració i serveis i 21 membres del personal docent i investigador. En un acte a l’Aula Magna del campus Catalunya, la rectora, María José Figueras, i el president del Consell Social, Joan Enric Carreres, els han lliurat una insígnia de plata com a símbol d’agraïment públic pels “anys de dedicació i esforç personal”.

Assistents a l’acte de reconeixements al personal amb 25 anys de trajectòria a la Universitat i personal jubilat.

19 persones més van completar la seva carrera laboral a la URV i van jubilar-se el curs 2020-21. En reconeixement de la seva contribució, 6 membres del PAS i 13 del PDI han rebut la Medalla de la Universitat.

Joan Josep Pujadas, professor del Departament d’Antropologia, Filosofia i Treball Social, rep la Medalla de la Universitat de mans de la rectora María José Figueras.
Professorat reconegut amb excel·lència docent

L’acte també ha servit per posar en valor la feina del professorat reconegut amb excel·lència docent. Són aquells que han obtingut la màxima puntuació en cadascun dels apartats del complement addicional per mèrits de docència. L’any 2020 van ser:

• Gemma Beltran Casellas, del Departament de Bioquímica i Biotecnologia
  • Jordi Castellà Roca, del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
  • Montserrat Jove Sans, del Departament de Ciències Mèdiques Bàsiques
  • Laia Quílez Esteve, del Departament d’Estudis de Comunicació
  • Cristina Reguant Miranda, del Departament de Bioquímica i Biotecnologia
  • Susana Sardà Garcia, del Departament de Gestió d’Empreses
  • Marta Serrano Coll, del Departament d’Història i Història de l’Art
  • Agustí Solanas Gómez, del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Laia Quílez, professora i directora del Departament d’Estudis de Comunicació.
Lliurats els premis Xavier López Vilar

Al mateix acte s’hi van lliurar els premis Xavier López Vilar 2021 a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d’administració i serveis, que atorga el Consell Social de la URV. En aquesta darrera edició han guanyat:

• “Covid, noves formes de pensar, noves maneres de treballar”, de Carles de la Cuadra, Núria Adzerias, Esther Salla i Leandre Romeu, del Servei de Recursos Econòmics.
  • “Aplicatiu per millorar l’estratègia de finançament internacional dels grups de recerca de la URV”, de Bogdan Naé, Vanesa Ruana i Ignasi Salvadó, de l’USPIR (UGAD).
  • “Alimentació saludable i sostenible de la URV”, de Ruth Marqués, de l’Oficina de Compromís Social.
D’esquerra a dreta, Esther Salla, Leandre Romeu i Carles de la Cuadra, del Servei de Recursos Econòmics, han guanyat el Premi Xavier López Vilar en la modalitat de projectes implantats que susceptibles de ser aplicats en altres estructures organitzatives de la URV .
Els millors esportistes

Finalment, en el mateix acte també s’ha reconegut els estudiants que van assolir les millors fites d’una pràctica esportiva en els Campionats de Catalunya Universitaris del curs passat:

• Dexter Edwards, estudiant del grau en Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions i jugador de la selecció URV de vòlei platja masculí i del Club Volei Sant Pere i Sant Pau, que junt amb l’estudiant Èlio Carrodeguas va aconseguir l’or.
  • Sònia Poveda, estudiant del doble grau en ADE i Finances i Compatibilitat i jugadora de la selecció URV de tennis i del Club Tennis Tarragona, que va aconseguir l’or en la modalitat individual femenina del CCU de Tennis.
Sònia Poveda i Dexter Edwards, millors esportistes del 2021.
L’acte va ser presidit per la rectora, María José Figueras; el president del Consell Social, Joan Enric Carreres, i la secretària general, Laura Román, i va comptar amb la intervenció de la professora jubilada Rosa Queral, responsable del programa Iubilo.