21/05/2021

Estudiants de la URV aconsegueixen 20 medalles en els Campionats de Catalunya Universitaris

55 esportistes alumnes de la Universitat han participat enguany en els campionats d'esports individuals i 19 d'ells i elles han arribat al pòdium en atletisme, judo, karate, taekwondo, tennis, vòlei platja i pàdel. A la cursa 5k del Campionat la URV ha fet el bronze en categoria femenina

Núria Caballero, estudiant d'infermeria de la URV i membre del Club Atletisme Tarragona, que ha obtingut l'or en salt d'alçada i salt de llargada femenins.

En un any marcat de nou per les mesures de seguretat contra la covid-19, s’ha celebrat la 36ª edició dels Campionats de Catalunya Universitaris. Tot i que enguany la URV ha decidit no presentar-se als campionats per equips per seguir el pla de contingència establert per la Universitat, 55 estudiants esportistes de la Rovira i Virgili han participat en les competicions d’esports individuals i s’han fet amb 19 medalles: quatre ors, quatre argents i dos bronzes a atletisme; un bronze a judo; un bronze a karate; dos bronzes a taekwondo; un or a tenis; un or i un argent a vòlei platja, i dos bronzes a pàdel. També han participat en la campionat d’escacs i de natació.

A més, s’ha dut a terme la setena edició de la cursa UniRun, la Cursa de les Universitats, que enguany també ha estat el Campionat de Catalunya Universitari 5k. Per tal d’evitar aglomeracions, els corredors s’han dividit en grups de quatre i s’han realitzat 750 sortides diferents de forma asincrònica. Els participants han corregut cinc quilòmetres pel litoral del Districte de Sant Martí i de Sant Adrià del Besòs a Barcelona. La URV ha estat representada per 31 participants: 21 estudiants, dos persones del personal docent i investigador, tres alumni i cinc simpatitzants. Al Campionat 5k, que només té en compte els corredors estudiants o personal administratiu o docent en actiu de les universitats (i no als simpatitzants ni els antics alumnes), la URV ha fet el bronze en la categoria femenina.

Medaller dels Campionats de Catalunya Universitaris 2021

OR Individual Fem Sònia Poveda Doble Grau ADE i FIC Club Tennis Tarragona
VÒLEI PLATJA MODALITAT
OR parelles Èlio Carrodeguas Ingenieria mecanica CV SPSP
parelles Dexter Edwards Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions CV SPiSP
ARGENT parelles Hèctor Garcia Publicitat i RRPP CV SPSP
parelles Nahuel Ossola Arquitectura CV SPiSP
PADEL MODALITAT
BRONZE parelles Marc Arbucias Enginieria Informatica Club Tennis Tarragona
parelles Antoni Boquet Enginyeria en sistemes i serveis en telecomunicacions Club Tennis Tarragona
BRONZE parelles Nicolás M  Romero Química Tarragona Padel Indoor
parelles Arnau Vidal Eduació primària CUB Sports
CAMPIONAT 5K (UNIRUN) MODALITAT
BRONZE Femenina Blanca Ancosta Medicina

Podeu veure més imatges dels Campionats de Catalunya Universitaris al Flickr d’Esports URV.