09/02/2022

La URV acull la fase local de la XII Olimpíada de Biologia de Catalunya

Ha reunit 61 alumnes de diversos instituts de secundària a la prova teòrica de Tarragona

La jornada ha tingut lloc aquest dissabte amb la prova teòrica que s’ha dut a terme a les facultats de Química, Enologia i Medicina i Ciències de la Salut de la URV. L’objectiu de l’olimpíada és incentivar l’interès dels estudiants de batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.

Els guanyadors de  la fase local de Tarragona han estat: Roger Bové Bosque, de l’Institut Joan Puig i Ferreter de la Selva del Camp; Iria Cupeiro García de l’Institut Pons d’Icart de Tarragona i Josep Vives Quer de l’Institut Narcís Oller de Valls.

Avui se celebrarà a la Universitat Autònoma de Barcelona, la part pràctica on participaran els vint millors classificats de tot Catalunya de la prova teòrica. L’anunci dels guanyadors de l’olimpíada en l’àmbit de Catalunya i el lliurament de premis d’aquesta edició, es notificaran en un acte el 25 de febrer a les 19 hores a la seu de l’lnstitut d’Estudis Catalans a Barcelona.