29/05/2017

La URV enforteix la seva col·laboració amb Universitat Ritsumeikan

Dues companyes d’aquesta universitat japonesa van visitar la URV durant les dues primeres setmanes de maig a través del programa INU Network Staff Shadowing

Takemura i Okamoto durant la seva trobada al Centre Internacional

Com a part de les activitats ofertes als seus membres, la International Network of Universities (INU) organitza el Staff Shadowing program, el qual permet a personal administratiu visitar altres universitats que són membres d’aquesta xarxa. D’aquesta forma, del 3 al 12 de maig la URV ha rebut una visita de dues representants de la Ritsumeikan University (RU), que té campus a Kyoto, Osaka y Shiga.

Eriko Okamoto treballa a la Divisió de Recerca de la RU. Està a càrrec de l’aliança govern-indústria- col·laboració acadèmica, associació regional, la promoció dels projectes de recerca i suport als investigadors, operacions organitzacionals, publicacions de les troballes de recerca, operacions i suport a esdeveniments . El propòsit de la seva visita a la URV va ser aprendre com la institució dirigeix la seva activitat d’investigació i la promoció de l’emprenedoria.

Maiko Takemura es membre del personal administratiu en la Facultat de Lletres de la RU. Està a càrrec del suport acadèmic, el pla del curs per als estudiants de primer any i els assumptes de la facultat i participa en el programa Campus Asia, un programa d’educació superior que opera conjuntament amb altres tres universitats de Japó, Xina i Corea. Va voler visitar la URV per guanyar experiència i aprendre sobre el sistema d’educació superior a Espanya, el programa Erasmus+, el programa Wintour i l’estratègia per la creació de nous programes.

La visita va incloure trobades amb la Fundació URV, la Càtedra d’Empresa sobre el Foment de l’Emprenedoria i la Creació d’Empreses, la Facultat d’Enologia, l’Oficina d’Orientació Universitària, l’Oficina Tècnica del rector, la Facultat de Lletres, el Centre d’Estudis Hispànics i el Centre Internacional.

Les dues visitants també van assistir a la International Staff Week, organitzada pel Centre Internacional durant la setmana del 8 al 12 de maig.