02/07/2018

La URV és la millor universitat per estudiar el grau de Bioquímica a Espanya segons l’U-ranking 2018

L’U-Ranking 2018 ha analitzat més de 2.300 graus de 61 universitats espanyoles

Per segon any consecutiu, la URV és considerada la millor universitat per estudiar el grau de Bioquímica a Espanya segons l’U-ranking. Aquest rànquing universitari, desenvolupat per la fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE), analitza 3 dimensions: rendiment en docència, rendiment en recerca, i rendiment en innovació i desenvolupament tecnològic, tenint en consideració quatre àmbits, que són l’accés a recursos, la producció obtinguda, la qualitat i la internacionalització de les activitats.

Nota: valors obtinguts considerant 50% rendiment en docència, 40% rendiment en recerca i 10% rendiment en innovació i desenvolupament tecnològic.

Més informació al web de l’U-Ranking.