20/12/2021

La URV estrena un nou Portal d’Ocupació per millorar l’orientació laboral i la cerca de feina

El servei d’Ocupació de la URV ha posat en marxa un renovat Portal d’Ocupació. Aquest portal permet acompanyar i orientar els estudiants de la universitat i els Alumni abans i al llarg de la seva carrera professional.

El nou Portal d’Ocupació de la URV és una plataforma gratuïta, innovadora i intuïtiva. Els candidats poden trobar ofertes de treball de diversos sectors i enviar la seva candidatura a les que siguin del seu interès.

La plataforma inclou més funcionalitats com ara obtenir informació detallada de les empreses, conèixer els processos de selecció i esdeveniments d’interès professional que es duran a terme. Properament s’inclouran a la plataforma la sol·licitud de les sessions d’orientació en línia, que es gestionen des del mateix web de la URV i també una zona de recursos per afavorir i millorar la inserció laboral dels estudiants.

Poden fer ús d’aquest servei els estudiants amb matrícula vigent i els titulats que formin part del col·lectiu Alumni. Per poder començar a fer ús del Portal d’Ocupació només cal registrar-se amb les credencials oficials de la URV per mitjà del botó “Accés Candidats”. Una vegada a la plataforma, l’usuari podrà crear el seu perfil, afegir el seu CV i començar a cercar les ofertes laborals que més s’adeqüin als seus criteris.