13/09/2016

La URV inaugura el curs acadèmic 2016-17, que commemora els 25 anys de la seva creació

Enguany se celebren els 25 anys de la creació de la Universitat Rovira i Virgili, commemoració que comença amb la inauguració oficial del curs 2016-17, divendres 16 de setembre a les 11.30 h, al teatre Bartrina de Reus. La consellera d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Ruiz i Isern, exalumna de la URV, serà l’encarregada de pronunciar la lliçó inaugural "Ara és demà. Debat sobre el futur de l’educació a Catalunya"

Al rectorat de la URV ja onegen les banderes dels 25 anys de la Universitat.

En l’acte també intervenen el president del Consell Social de la URV, Joan Pedrerol; l’alcalde de Reus, Carles Pellicer; el director general d’Universitats de la Secretaria d’Universitats i Recerca, Josep Pallarés, i Josep Anton Ferré, rector de la URV.

S’hi projecta el vídeo de presentació del curs 2016-17 i s’hi lliuren diferents premis: els extraordinaris de doctorat, als millors esportistes de la URV, el premi Xavier López Vilar a la qualitat i millora de la gestió administrativa i tècnica del Personal d’Administració i Serveis (PAS), el lliurament de la Medalla de la Universitat al personal jubilat el curs 2015-16, el reconeixement al personal acadèmic i d’administració i serveis (PAS) que ha complert 25 anys de dedicació a la Universitat, i el reconeixement al professorat distingit de la URV.