28/11/2017

La URV presenta 4 projectes al Pitching Audiovisual Universitat-Indústria

Són propostes d'estudiants de Comunicació Audiovisual i del Màster en Programes de Televisió d’Entreteniment que es fa amb Gestmusic

"Blood" és un documental sobre la imatge que els mitjans de comunicació i la publicitat transmeten sobre la menstruació

Del 28 de novembre a l’1 de desembre tindrà lloc al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) una altra edició del Pitching Audiovisual Universitat – Indústria, una proposta que vol ser el punt d’unió entre professionals del món audiovisual i nous talents emergents de les universitats. En aquesta iniciativa, que neix de l’acord entre el Clúster Audiovisual de Catalunya i les Universitats Catalanes, hi prenen part alumnes de Comunicació Audiovisual de la Universitat Rovira i Virgili i del Màster en Programes de Televisió d’Entreteniment, que s’imparteix juntament amb Gestmusic, amb diferents projectes.

Alba González, Mariona García, Alba Pascual, Saskia Aguilar, Àuria Góme i Adrià Porta són els estudiants de 4rt curs de Comunicació Audiovisual que hi participen i ho fan amb la proposta “Blood” (no ficció). Del màster hi prenent part: Gemma García amb “Alucynados”, Sara García i Rebeca Gómez amb “Amor Con*sentido”, Helena Calduch i Marc Soler amb “Subes o bajas”, tots tres en format televisiu.

“Blood” és un documental que vol posar en qüestió i fer reflexionar sobre la representació i la imatge que els mitjans de comunicació i la publicitat transmeten sobre la menstruació. “Amor Con*sentido” es basa en el concepte més estricte de la cita a cegues, en la qual s’evita la sensació superficial basada en el físic per conèixer l’altra persona a través de la resta de sentits. “Subes o bajas” és un concurs entre quatre parelles que han de superar diferents proves i garanteix emoció fins l’últim instant. “Alucynados” també és un concurs, en aquest cas basat en proves d’habilitat mental i física.