25/10/2019

La votació per escollir el representant dels estudiants del grau de Dret al Claustre és oberta fins al 29 d’octubre

Des del 25 d'octubre fins al mateix dia 29 es pot votar des de qualsevol ordinador

A partir d’aquest matí 25 d’octubre a les 10 h i fins a les 13 h del proper dimarts 29 d’octubre, es pot votar electrònicament per cobrir la vacant dels representats dels estudiants de l’ensenyament de Dret al Claustre Universitari. Per a la vacant d’aquesta circumscripció s’hi han presentat dues candidatures d’estudiants.

Per participar en les eleccions, cal que els estudiants accedeixin al portal d’eleccions de la URV, on s’hi descriu com votar. Es pot fer des de qualsevol ordinador.

El Claustre és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària. Entre les seves funcions hi ha la modificació de l’Estatut de la Universitat, elegir els representants dels diversos sectors de la comunitat universitària en el Consell de Govern, escollir el síndic de greuges i manifestar l’opinió sobre aspectes de funcionament de la Universitat.