03/12/2019

L’AQU demana l’opinió als graduats per millorar els ensenyaments i el sistema universitari

L'enquesta pregunta sobre la qualitat dels estudis i la seva satisfacció

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) enquestarà a partir d’avui els titulats i titulades de grau i màster el curs 2018-19 de la URV i de la resta del sistema universitari català per conèixer les seves impressions sobre la qualitat i la satisfacció amb els estudis que han cursat.

Les respostes dels graduats permetran obtenir informació rellevant als responsables de les titulacions per a la millora dels ensenyaments, així com també als futurs estudiants. És per això que el qüestionari que rebran està consensuat amb les universitats públiques i privades del sistema universitari català i amb l’AQU.

L’enquesta té una durada de 4 minuts i està disponible fins al 31 de gener de 2020. És completament anònima i els seus resultats es poden consultar al portal estudis.aqu.cat/dades.