12/12/2019

L’emergència climàtica protagonitza la inauguració de curs de la Facultat de Turisme i Geografia

L'estudiant Angel Pérez guanya el Premi Portaventura World a la millor trajectòria acadèmica de Turisme

Un moment de la lliçó del curs acadèmic 2019-20 de la Facultat de Turisme i Geografia, a càrrec de Salvador Samitier, cap de l'Oficina Catalana de Canvi Climàtic.

“Catalunya i l’emergència climàtica: reptes i oportunitats” va ser el títol de la lliçó inaugural del curs 2019-20 de la Facultat de Turisme i Geografia. Salvador Samitier Martí, cap de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic, va exposar els àmbits d’actuació d’aquest organisme de la Generalitat, que coordina a Catalunya el desenvolupament normatiu i les estratègies en matèria de canvi climàtic.

Durant l’acte es va lliurar el premi PortAventura a la millor trajectòria acadèmica de Turisme 2019 a l’estudiant Angel Pérez. També es va informar sobre el reconeixement obtingut per les alumnes del grau de Turisme Mar Alsina, Núria Barba i Ana Siscanu en la convocatòria 2019 dels Premis Emprèn de la Diputació de Tarragona per la creació d’una aplicació d’economia col·laborativa Gastrocat Experience, que posa en contacte turistes amb particulars que cuinen a casa seva.

Els estudiants Angel Pérez, premi PortAventura a la millor trajectòria acadèmica de Turisme 2019, i Mar Alsina, que va obtenir un reconeixement en els Premis Emprèn de la Diputació de Tarragona, amb els responsables de la Facultat de Turisme i Geografia i PortAventura i Salvador Samitier.