02/06/2017

L’equip Rockball FS, guanyador de la Lliga Universitària de Futbol Sala

Enguany la Lliga 2016-17 l'han disputat quinze equips i més de 160 estudiants, i a la Festa de l'Esport es van lliurar els trofeus

Els Rockball FS, recollint el seu trofeu de campions de la Lliga URV.

La Final de la Lliga Universitària URV de futbol sala 16/17 es va jugar el divendres 19 de maig al Pavelló Olímpic de Reus. El dia anterior s’havia disputat el tercer i quart lloc en la mateixa pista, amb victòria de l’equip Ratas Mecánicas per 4 gols a 1 de l’equip Esfínter de Milán.

Els equips Esfínter de Milán i Ratas Mecánicas, amb l’afició.

La final va començar puntual a les 21.30 h amb les graderies plenes de companys i familiars, que van gaudir d’un gran partit ple d’emocions. Els equips finalistes van ser Los membrillos de Tamudo i Rockball F.S.

Els Rockball F.S van arribar a dominar el partit, avançant-se amb 3 gols contundents . Però Los membrillos de Tamudo van reaccionar fins empatar amb tres contraatacs que van descol·locar la defensa de l’equip Rockball F.S. Els últims minuts van ser molt disputats i qualsevol dels dos equips podia emportar-se la lliga. En l’últim instant, el jugador Joel Calbo del Rockball F.S va marcar el quart gol que va donar la victòria al seu equip.

Els equips Rockball FS i Los membrillos de Tamudo, abans de disputar la final.

Durant el partit es va comptar amb la presencia del  regidor d’esports de l’Ajuntament de Reus, Jordi Cervera, i el president del Consell Esportiu del Baix Camp, Josep Llebaria, la copresidenta del Consell d’Estudiants, així com el personal d’EsportsURV.

Un cop va finalitzar el partit, va tenir lloc la Festa de l’Esport amb l’entrega de premis al music club Drums de Reus, on es va oferir un sopar i música ambient a tots els participants. Es va fer entrega del trofeu al tercer classificat, Ratas mecánicas, al segon classificat, Los membrillos de Tamudo i als campions de la Lliga URV, els Rockball FS. També es van lliurar dos premis més a títol individual: el màxim golejador va ser Pablo Molina, estudiant del Grau d’Administració i Direcció d’Empreses,  i el millor porter de la lliga va ser Pablo Escribano, estudiant de Medicina.

Components de l’equip Ratas Mecánicas, amb el premi.
Los Membrillos de Tamudo, rebent el trofeu.
Pablo Molina, el millor golejador.
Pablo Escribano, el millor porter.

En definitiva, un total de 15 equips han participat a la Lliga Universitària URV de futbol sala aquest curs 2016/2017, amb mes de 160 estudiants/es. La lliga s’ha jugat de novembre a maig i s’ha desenvolupat en dues fases: la regular i la fase final. Aquesta lliga es juga íntegrament a Reus.

Durant l’entrega de premis es va projectar un vídeo editat per esportsURV, amb un recull d’imatges audiovisuals que mostraven les activitats esportives que al llarg d’aquest curs s’han organitzat per part del departament d’esports. És un petit homenatge als protagonistes que representen la URV en el Campionats de Catalunya i també a la resta d’estudiants, que han participat en les diferents activitats.