29/06/2018

Les promocions 2014-18 dels ensenyaments de la Facultat de Química es graduen

40 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i 38 del grau de Química participen en l'acte apadrinats pel conseller delegat d'AFEPASA

Els graduats de la promoció 2014-18 de la Facultat de Química.

40 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i 38 del grau de Química van graduar-se el divendres 22 de juny a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Les promocions 2014-18 d’aquests ensenyaments van ser apadrinades pel conseller delegat de l’empresa AFEPASA (Azufrera y Fertilizantes Pallarès, SAU), Ramon Pallarès.

Un moment de l’acte de graduació dels estudiants dels graus de Bioquímica i Biologia Molecular i de Química.

Els estudiants van rebre un diploma, una banda i un pin de la Facultat de mans dels membres de la mesa: la degana i la secretària de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros i Itziar Ruisánchez, i el padrí de les promocions, Ramon Pallarès. Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels dos graus van fer un parlament.

L’acte va continuar al Pati dels Garrofers del campus Sescelades, on es va descobrir una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l’ocasió.

Descobriment de la placa commemorativa de la promoció 2014-18 de la Facultat de Química amb el padrí de la promoció Ramon Pallarès, conseller delegat de l’empresa AFEPASA (Azufrera y Fertilizantes Pallarès, SAU).