28/06/2019

Les promocions dels ensenyaments de la Facultat de Química es graduen

50 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, 47 del grau de Química i 11 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular participen en l'acte apadrinats pel director de Sekisui Specialty Chemicals Europe a Tarragona

Graduats i graduades de la Facultat de Química.

L’acte de graduació dels estudiants dels diferents graus de la Facultat de Química va tenir lloc el divendres 21 de juny a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Les promocions 2015-19 del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del grau de Química a més de la promoció 2014-2019 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular van ser apadrinades pel director de Sekisui Specialty Chemicals Europe a Tarragona, Alfredo Seco, coincidint amb el 10è aniversari de l’empresa Sekisui a Tarragona.

Els estudiants van rebre un diploma, una banda i un pin amb el logo de la Facultat de mans dels membres de la mesa: la degana i la secretària de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros i Itziar Ruisánchez, respectivament, i el padrí de les promocions, Alfredo Seco.

Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels dos graus i del doble grau van fer un parlament. Els estudiants, dempeus, van llegir conjuntament el compromís ètic que adquireixen amb la societat en aquest acte de graduació. Cal destacar que enguany es gradua la primera promoció del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, que es duu a terme en col·laboració amb la Facultat d’Enologia.

Graduats de Bioquímica i Biologia Molecular i de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular manifestant el seu compromís ètic.
Graduats de Química manifestant el seu compromís ètic.

L’acte va continuar al Pati dels Garrofers del campus Sescelades, on es va descobrir una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l’ocasió.

Descobriment de la placa commemorativa de les promocions 2015-19 del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i del grau de Química i de la promoció 2014-2019 del doble grau Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular amb el padrí de la promoció Alfredo Seco, director de Sekisui Specialty Chemicals Europe a Tarragona.