25/02/2019

Les votacions a adjunt o adjunta del PAS són avui dilluns 25 de febrer

Fins a 710 membres del Personal d'Administració i Serveis de la Universitat poden escollir a través de votació electrònica la persona que ocuparà el nou càrrec

D'esquerra a dreta, Margarita Rebenaque, Raül-Lluis Lorán, Loli García-Antón, Susana de Llobet i Pablo Montero.

710 membres del personal d’administració i serveis poden votar a les eleccions a adjunt o adjunta del PAS que tenen lloc avui 25 de febrer des de les 9 h fins a les 18 h. Cal fer-ho a través de la urna electrònica des de qualsevol ordinador.

Es podran votar 3 dels 5 candidats: Susana de Llobet, Loli García-Antón, Raül-Lluis Lorán, Pablo Montero i Margarita Rebenaque. La candidatura que rebi més vots serà la que ocuparà la nova figura, que s’encarregarà, conjuntament amb la vicerectora de Personal, Ercilia García, de dissenyar les polítiques vinculades al col·lectiu del PAS.

Tota la informació sobre el procés electoral i l’accés a la votació electrònica es pot trobar al web de les eleccions a adjunt o adjunta del PAS.