06/10/2015

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria inaugura el curs 2015-16

La primera lliçó ha tractat sobre el futur de les enginyeries i s'ha premiat els estudiants Guillem Rufián, Andreu Sintas, Sergi Molina i Gerard Carles Sicart, per part dels col·legis professionals. L'acte ha tingut lloc el dilluns, 5 d'octubre a migdia, a la Sala de Graus

Un moment de l'acte, amb el director de l'ETSE Domènec Puig (d'esquerra a dreta), el rector Josep Anton Ferré i el conferenciant Javier Uceda.

L’acte l’ha presidit el rector, Josep Anton Ferré, acompanyant-lo a la mesa el director de l’ETSE, Domènec Puig. La lliçó inaugural, “Algunas tendencias de futuro de las enseñanzas de ingeniería”,l’ha pronunciat Javier Uceda, catedràtic de Tecnologia Electrònica de la Universitat Politècnica de Madrid.

S’’han entregat els premis als estudiants amb els millors expedients acadèmics del curs 2013-2014. Han consistit en un any de col·legiació gratuïta i un obsequi a cadascun dels premiats. Guillem Rufián ha estat el millor estudiant del grau en Enginyeria Informàtica, i el premi li ha entregat Domingo Olmos, degà del Col•·legi Oficial d’’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) al seu pare, ja que l’alumne no ha pogut assistir.

Andreu Sintas té el millor expedient del Grau d’Enginyeria Elèctrica, i Sergi Molina, el de  Grau d’Enginyeria Electrònica. Els premis els ha lliurat Antoni Escarré, degà del Col•·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona (CETIT).

D'esquerra a dreta,
D’esquerra a dreta, els estudiants premiats Sergi Molina i Andreu Sintas, amb Antoni Escarré del CETIT.

Gerard Carles és el millor estudiant del Grau d’’Enginyeria Telemàtica, i el premi li ha entregat David Ferré, president de la Comissió d’’Infraestructures del Col•·legi d’Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya (COETTC) al seu pare, ja que ell no ha pogut assistir.

Durant el transcurs de l’’acte Carme Olivé, secretària de l’’ETSE, ha llegit la memòria del curs 2014-2015 i Antoni Martínez, membre de l’’equip directiu, ha presentat la nova pàgina web del centre. L’’actuació de la Tuna d’Enginyeria Tècnica Industrial de Tarragona, en la qual participen estudiants de l’’ETSE, ha posat el punt final a l’acte.