25/06/2019

L’estudiant Amanda Gómez guanya el primer premi Lear al millor expedient acadèmic femení de l’ETSE

Un total de 6 estudiants dels diferents graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria van ser premiats durant l'acte de graduació

Amanda Gómez, premi Lear 2019 al millor expedient acadèmic femení de l'ETSE.

La promoció 2015-19 dels diferents ensenyaments de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) es va graduar el divendres 21 de juny en un acte al campus Sescelades que va servir per reconèixer la millor trajectòria acadèmica de sis estudiants de l’Escola. Per primera vegada, s’atorgava el premi Lear al millor expedient acadèmic femení, que va ser per a Amanda Gómez Gómez, del grau d’Enginyeria Informàtica.

També es va lliurar per primer cop el premi Quercus al millor expedient i i perfil destinat a estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica, que va recaure sobre l’estudiant Gwenaëlle Mege Barriola.

Gwenaëlle Mege Barriola rep el premi Quercus a la millor estudiant del grau d’Enginyeria Informàtica.

T-Systems va fer el lliurament del 5è premi T-Systems al millor expedient i perfil destinat a estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica, el grau d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions i el Màster en Enginyeria de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial, que va ser per a  l’estudiant Gabriel Bové Grau.

L’estudiant Gabriel Bové Grau rep el premi T-Systems.

La 5ena edició del premi Essity al millor expedient i perfil del Màster d’Enginyeria Industrial, del grau d’Enginyeria Elèctrica, el grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i de la doble titulació de grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica va ser per a l’estudiant Marc Mas Mallafré.

Marc Mas Mallafré, premi Essity.

Caixa d’Enginyers va lliurar, per quart any, els premis als dos millors expedients dels ensenyaments de grau del curs 2017-18  a Josep Guasch Martínez, del grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i a David Álvarez Campos, de la doble titulació de grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica.

Josep Guasch Martínez, del grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i David Álvarez Campos, de la doble titulació de grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica, premiats pel Col·legi d’Enginyers.