13/09/2016

L’estudiant Fernando Mansilla ha traspassat

Fernando Mansilla Pérez, estudiant de Relacions Laborals i Ocupació, va morir la setmana passada en un accident a la muntanya, a Múrcia. La URV expressa el seu condol a la família

El cos del jove va ser localitzat el dia 8 de setembre per part de la Guàrdia Civil de muntanya en una zona de difícil accés a la Sierra de las Cabras, al paratge de la Sierra de la Hermana de Jumilla (Múrcia). Fernando Mansilla vivia a S. Pere de Ribes i estava passant les vacances a La Albatana (Albacete).

L’estudiant havia fet el 4t curs de Relacions Laborals i Ocupació a la Facultat de Ciències Jurídiques, i només li quedava fer el treball final de grau per completar els estudis. Fernando Mansilla ja treballava en l’empresa on havia fet les pràctiques.

Els companys de la Universitat han sentit molt la seva pèrdua.