06/10/2021

L’exposició “El coneixement i el món. Càtedres UNESCO URV” inicia un itineratge pels CRAI de campus

La mostra commemora el 75è aniversari de la fundació de la UNESCO

Del 4 d’octubre de 2021 al febrer de 2022, el CRAI acull una nova exposició itinerant que porta per nom ” El coneixement i el món. Càtedres UNESCO URV.” La mostra es va elaborar en motiu del 75è aniversari de la fundació de la UNESCO i en ella hi ha participat la Càtedra UNESCO d’Habitatge de la URV.

A través de 23 panells informatius es pot descobrir quina tasca desenvolupa una càtedra, quines són les seves àrees de treball, les intervencions internacionals més rellevants o, entre d’altres, les diverses línies de recerca que es realitzen.

Les càtedres són fòrums de difusió de les activitats de recerca i formació especialitzades de la Universitat Rovira i Virgili en col·laboració amb entitats públiques i privades. La UNESCO atorga aquesta denominació a les unitats de docència i recerca establertes en universitats, institucions d’ensenyament superiors o centres científics que destaquin per la seva excel·lència acadèmica.

L’exposició ja es pot visitar al vestíbul i a la primera planta del CRAI Medicina i Ciències de la Salut de Reus fins al 16 d’octubre de 2021. Després, recorrerà els altres CRAI de campus en un itineratge que es pot seguir a través de l’agenda del CRAI.