18/09/2023

L’exposició “Mirades del món” arriba al CRAI campus Catalunya

La mostra, que tindrà itineratge per tots els CRAI de la URV, és el resultat d'un projecte realitzat per l'ONG Mirades del Món i el Comitè de Solidaritat Óscar Romero, amb la col·laboració de les escoles de Tarragona

Exposició "Mirades del món" al CRAI campus Catalunya

Del 18 al 25 de setembre es pot visitar, al vestíbul del CRAI campus Catalunya, l’exposició “Mirades del món”. La mostra consta de sis panells que il·lustren sis “Dones del món” i que són el resultat d’un projecte realitzat per l’ONG Mirades del Món i el Comitè de Solidaritat Óscar Romero, amb col·laboració amb les escoles de Tarragona.

Concretament, durant el curs 2022-23, l’alumnat de 3r de primària de sis escoles de Tarragona va conèixer la realitat de sis dones del món, de la mà de diferents ONG que treballen amb infants i dones d’arreu del món (ECCIT, Fundació Vicente Ferrer, Aldea Yanapay, AfricaNdoto, Kolam, Proide i Dream Nepal). Després d’aquest treball, diverses il·lustradores van ajudar als infants a realitzar un dibuix de cadascuna de les dones que representen aquestes sis realitats ben diferents.

Les sis escoles de Tarragona participants han estat La Salle Tarragona, Escola Marcel·lí Domingo, Col·legi Lestonnac Tarragona, Escola CampClar, CEEP Sant Rafael i Escola El Serrallo. Mentre que els infants que han fet els dibuixos són Berta Artigal, Carla Brota, Namíbia Coronado, Tati Ayala, Vanessa Castro i Gabriela Basin.

Els propers mesos, l’exposició també es podrà visitar a la resta dels CRAI de campus de la Universitat. Les dates concretes es podran seguir a través de l’agenda del CRAI.