Llibres solidaris per Sant Jordi al CRAI campus Terres de l’Ebre

El CRAI campus Terres de l’Ebre posa a la venda llibres a un euro, els beneficis de la qual es destinaran a fins solidaris a través de la URV Solidària

Centre d'interès de Sant Jordi al CRAI campus Terres de l’Ebre

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili (URV) s’anticipa a la Diada de Sant Jordi i des del 22 fins al 24 d’abril organitza una parada de llibres a les mateixes instal·lacions del CRAI-TE on s’hi ofereixen llibres per valor d’un euro. La iniciativa és fruit de la col·laboració entre el CRAI, l’Oficina de Compromís Social i el Servei de Publicacions URV. Els beneficis d’aquesta iniciativa es destinaran a fins solidaris a través de la URV Solidària.

Així qualsevol persona que s’apropi al CRAI de campus pot adquirir llibres i col·laborar amb aquesta causa solidària. Clara Àlvarez, responsable del CRAI campus Terres de l’Ebre, explica “es posen a la venda llibres que hem rebut en donatiu, llibres de Publicacions URV i d’altres que creiem interessants”.

A més a més des del CRAI de campus dediquen un centre d’interès a la temàtica de Sant Jordi per fomentar el gust per la lectura. Del 22 al 26 d’abril, s’hi poden trobar una selecció de novel·les i també llibres infantils del fons del CRAI, que poden sol·licitar en préstec les persones que formen part de la comunitat universitària i aquells col·lectius que tinguin conveni amb el CRAI. També s’han editat punts de llibre temàtics, que es regalaran amb la compra o el préstec.

Sant Jordi a la resta de CRAI de la URV

La resta de CRAI de campus de la Universitat també celebren la diada amb parades de venda de llibres i/o centres d’interès, on s’hi exposen llibres que els tècnics del respectius CRAI han seleccionat al voltant d’aquesta diada. En aquest enllaç es poden consultar totes les activitats dels CRAI per Sant Jordi.