30/03/2020

“Lliure per estudiar el que vull” és el disseny que il·lustrarà la carpeta del curs 2020-21

La proposta guanyadora del concurs és de Rocío Vallejo, estudiant del grau de Psicologia

Imatge del disseny guanyador del IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV.

La carpeta del curs 2020-21 ja té imatge: “Lliure per estudiar el que vull”, de l’estudiant del grau de Psicologia, Rocío Vallejo. És la proposta guanyadora del IX Concurs de Disseny de la Carpeta URV, que ha rebut 1.272 vots (33%) dels 3.888 que han emès els estudiants de la Universitat per a les sis finalistes.

Els motius que il·lustren la carpeta responen a un paral·lelisme entre la natura i el creixement personal i professional: “La natura és orgànica, no entén més enllà de les seves pròpies lleis naturals, creix i es desenvolupa amb total llibertat. De la mateixa manera hauríem de poder gaudir del privilegi de triar el camí que volem emprendre, creixent com a persones i professionals, en un món on la natura i la llibertat estan en perill d’extinció”, segons descriu l’autora del disseny.

Rocío Vallejo serà premiada amb 600 euros i la seva il·lustració s’utilitzarà per a la producció de la carpeta de la URV que es distribuirà el curs vinent.