13/05/2021

Maider Salazar i Sukaina Ben Taleb, guanyadores de el premi Work Experience Dow-ETSEQ 2020

Les dues estudiants de primer curs del màster en Enginyeria Química de la URV realitzaran sis mesos de pràctiques retribuïdes a Dow, al Centre d'Innovació Pack Studios Tarragona

director de nuestro complejo industrial, Ignasi Cañagueral; Felip Vidiella, director TS&D EMAI y Eduardo Alvarez, coordinador de prácticas y selección TS&D.

El premi Work Experience Dow-ETSEQ 2020 ha estat per a dues alumnes de primer curs del màster en Enginyeria Química de la URV. Maider Salazar i Sukaina Ben Taleb Ikutza han rebut el seu reconeixement en un esdeveniment celebrat a la sala Catalunya del Departament de TS&D. Allà, els responsables de les dues institucions que donen nom a aquest premi, Dow i ETSEQ, han coincidit a destacar l’enorme vàlua i projecció de les dues guanyadores de l’Work Experience Dow-ETSEQ 2020.

En concret, han acudit a l’acte Montserrat Ferrando i Allan Mackie, directora i sotsdirector de ETSEQ de la URV, respectivament, així com el director del nostre complex industrial, Ignasi Cañagueral; Felip Vidiella, director TS&D EMAI i Eduardo Álvarez, coordinador de pràctiques i selecció TS&D.

Tots ells han posat en valor la trajectòria de Maider Salazar i de Sukaina Ben Taleb, que compten amb un currículum idèntic que les ha portat a graduar-se en Enginyeria Química per la Universitat del País Basc (UPV / EHU), així com a fer-se amb dos de les quaranta beques EPEZ XIV, mitjançant la qual han pogut realitzar pràctiques com a graduades a Mars Wrigley, a la República Txeca.

A partir d’ara, també afegeixen al seu currículum acadèmic aquest premi Work Experience Dow-ETSEQ 2020, a través del qual obtenen una ajuda econòmica per sufragar la matrícula del màster que actualment estan cursant a la URV. També disposaran d’una plaça de pràctiques retribuïdes a Dow: sis mesos d’experiència en el Centre d’Innovació Pack Studios Tarragona, inaugurat el passat mes d’octubre. A partir del pròxim 1 de juliol i fins al 31 de desembre, col·laboraran en dos projectes: d’una banda, en el desenvolupament d’estructures reciclables per a sistemes de gespa artificial, amb Vesna Daniloska i Albert Carbonell; i, d’altra banda, en el desenvolupament d’estructures retancables (obre-tanca) per al mercat de l’empaquetatge alimentari, amb Laura Evangeli i Martin Hill.

El Work Experience és un programa amb oportunitat de futur per als estudiants de l’ETSEQ de la URV, que ofereix avantatges com l’accés a premis d’estudi amb pràctiques a empreses punteres del sector, entre les que es troba Dow. Per a l’estudiantat del màster en Enginyeria Química de l’ETSEQ suposa una formació dual en què, mentre realitzen el seu treball final de màster, s’enfronten a un projecte real en un entorn professional. Es tracta d’un procés de selecció competitiu en què es tria a les persones guanyadores del premi a partir del seu currículum i unes entrevistes professionals.

Per la seva banda i mitjançant la seva col·laboració en aquests premis Work Experience, Dow segueix alineada amb el seu compromís per una formació de qualitat i amb l’accés a oportunitats laborals i sortides professionals per al talent humà, especialment en l’àmbit de l’enginyeria química.