25/03/2019

Mar, terra i cel és el disseny que il·lustrarà la carpeta del curs 2019-20

La proposta de l'estudiant d'Enginyeria Informàtica, Antonio Torres, ha estat la més votada pels estudiants. Simbolitza el potencial del coneixement humà

Imatge del disseny guanyador del 8è Concurs de disseny de la carpeta URV per al curs 2019-20.

La carpeta de la URV del proper curs ja té disseny: Mar, terra i cel, la proposta d’Antonio Torres, estudiant del grau d’Enginyeria Informàtica de la URV. Així ho han decidit els propis estudiants amb les seves votacions al 8è Concurs de Disseny de la Carpeta URV per al curs 2019-20, atorgant-li 1.104 dels 3.957 vots emesos. L’autor explica que la il·lustració simbolitza que “el coneixement humà pot arribar on sigui i aconseguir coses meravelloses”.

Mar, terra i cel ha rebut el 28% dels vots de les sis carpetes finalistes, seguida de Geomètric URV, de Nuria Carreres, estudiant del grau de Fisioteràpia, amb 884 vots (22%); ARTarraco, de Gabriel Novau, estudiant del grau de Comunicació Audiovisual, amb 698 vots (18%); Sinestèsia, de Natalia Aznar, estudiant del grau d’Educació Primària, amb 505 vots (13%); Diversitat, cohesió i passió, de Marina Valero, estudiant del grau de Periodisme, amb 441 vots (11%), i Fem-nos mosaic, de Júlia Mestre, estudiant del grau de Publicitat i Relacions Públiques, amb 325 vots (8%).

El disseny guanyador s’utilitzarà per a la producció de la carpeta que es distribuirà als estudiants durant el curs 2019-20. L’autor, Antonio Torres, serà premiat amb 600 euros, i els altres cinc finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV.