20/06/2022

Més de 150 alumnes es graduen al campus Terres de l’Ebre

Han superat els graus d'Educació Infantil, Educació Primària, Administració i Direcció d'Empreses o Infermeria

El campus Terres de l’Ebre de la URV va celebrar el passat divendres al vespre l’acte acadèmic de cloenda del curs 2021-2022, en el qual es van lliurar les orles als 152 nous graduats i graduades de la promoció 2018-2022. Del total, 26 són estudiants d’Educació Infantil, 42 d’Educació Primària, 20 d’Administració i Direcció d’Empreses i 64 del grau d’Infermeria.

Els jardins del campus van acollir l’acte de graduació, presidit pel rector de la Universitat, Josep Pallarès, l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, el degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antoni Terceño, el representant de la Facultat de Ciències de l’Educació, Josep Holgado, i la representant de la Facultat d’Infermeria, Maria Jiménez. Tots ells van encoratjar l’estudiantat a continuar creixent i formant-se, i van destacar que totes elles són el valor més important de la Universitat. “Gràcies per la vostra confiança, sou el valor més gran que tenim com a universitat. Només vull demanar-vos que porteu la URV sempre al cor” va dir el rector Pallarès, que va prendre possessió del càrrec el mateix divendres, unes hores abans de l’acte de cloenda.

El rector Josep Pallarès i el responsable dels graus d'Educació, Josep Holgado, amb dues estudiants durant l'entrega de les orles.
El rector Josep Pallarès i el responsable dels graus d’Educació, Josep Holgado, amb dues estudiants durant l’entrega de les orles.

Un per un, l’estudiantat va pujar a l’escenari a recollir les orles sota l’atenta mirada de centenars d’amics i famílies que van omplir els jardins. Especialment emotives van ser les paraules que van pronunciar els padrins i padrines dels graus que han acompanyat l’estudiantat durant els quatre anys d’estudis. La professora Míriam Segura, padrina del grau d’Educació Infantil, va convidar-los a ser “optimistes” i els va demanar que “no deixeu mai de somiar”. Núria Callarisa, d’Educació Primària, va fer especial incís en “cercar la motivació per convertir la passió en professió”. El padrí d’ADE, Manel Casadó, va destacar el seu “esforç” i els va desitjar “sort”, i l’Elsa Gil, d’Infermeria, va realçar la “maduresa” i els “coneixements” obtinguts i va recordar-los que “sou persones que treballeu per a persones”.

En l’acte de cloenda del curs es va presentar també la primera pubilla i pubilleta del campus Terres de l’Ebre de la URV. Aquest any i per primera vegada, el campus ha fet un nou vincle cultural al territori i amb la ciutat de Tortosa i va presentar una pubilla i pubilleta infantil que representaran el campus a les festes de la Cinta 2022. Es tracta de la pubilla Irene Forés Gil i la pubilleta Laia Barrero Alegria, que van rebre un detall per part de l’alcaldessa Meritxell Roigé i el rector Pallarès.

Imatge aèria de l'acte de cloenda del curs acadèmic 2021-22 al campus Terres de l'Ebre.
Imatge aèria de l’acte de cloenda del curs acadèmic 2021-22 al campus Terres de l’Ebre.