24/04/2017

Milers d’assistents a la trobada d’aficionats a LEGO que ha comptat amb el suport de la URV

Un dels eixos de Catbrick han estat els cursos i els tallers que han cobert totes les places disponibles en tots els horaris i modalitats

Catbrick és una trobada que es realitza anualment a Catalunya i que està organitzada per Hyspalug, l’associació d’aficionats a LEGO. Enguany ha comptat a més amb la col·laboració de firaReus i de la Universitat Rovira i Virgili, a través de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, per l’organització i difusió de l’esdeveniment.

La trobada ha ocupat més de 1.000 m2 d’exposició al Foyer Marià Fortuny i també part del vestíbul d’accés a firaReus. S’han pogut veure diorames que reproduïen pel·lícules com Star Wars i també espais com l’Arc de Triomf de Barcelona o la Torre Eiffel de París, entre molts d’altres.

Un dels eixos de Catbrick han estat els cursos, que han cobert totes les places disponibles en tots els horaris i modalitats: robòtica, tangram, etc., organitzats per organitzats per Dymamind i alguns d’ells per la Universitat, Els més petits han pogut jugar a zones de joc lliure on han fet les seves creacions i també participar en concursos i tallers.

Des de la URV, el director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, Domènec Puig, ha explicat que «en un moment en el qual manquen vocacions de tecnològiques és important fomentar-les des de la base, creant interès entre els més petits» i és per això que des de l’ETSE s’han organitzat tallers per apropar la robòtica als més joves.