06/03/2023

Mirades enllaçades és el disseny que il·lustrarà la carpeta del curs 2023-24

La proposta guanyadora és obra de Carla Brota, estudiant del doble grau en Educació Infantil i Primària, i simbolitza la diversitat d’estudiants

Imatge del disseny guanyador del XII Concurs de Disseny de la Carpeta URV.

La carpeta de la URV del proper curs ja té il·lustració: Mirades enllaçades, la proposta de Carla Brota, estudiant del doble grau en Educació Infantil i Primària. Així ho han decidit els mateixos estudiants, amb el 41% dels vots emesos per escollir el disseny entre les tres carpetes finalistes del XII Concurs de Disseny de la Carpeta URV per al curs 2023-2024.

La imatge mostra una varietat d’ulls dissenyats de manera diferent que representen el pluralisme i la diversitat d’estudiants, convertint-la així en una proposta inclusiva. Sota el títol de Mirades enllaçades, “representa que, encara que cadascú de nosaltres sigui únic, independent i que a vegades tinguem una mirada molt individualista, estem enllaçats entre nosaltres i hem d’atendre al principi de compromís social, d’aprendre a escoltar-nos més, a entendre’ns, a respectar-nos i a mirar-nos”, descriu l’autora del disseny.

Mirades enllaçades ha rebut 1.397 dels vots de les tres carpetes finalistes (el 41%), seguida de Província de Tarragona, d’Albert Jordà, estudiant del doble grau en Administració i Direcció d’Empreses i en Finances i Comptabilitat, que ha rebut 1.213 vots (36%), i A tocar del saber, de Dídac Vidal, estudiant del grau en Química, amb 778 vots (23%).

El disseny guanyador s’utilitzarà per a la producció de la carpeta que es distribuirà a l’estudiantat durant el curs 2023-2024. L’autora, Carla Brota, serà premiada amb 600 euros i els altres dos finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV.