12/04/2021

Nebulosa literària és el disseny que il·lustrarà la carpeta del curs 2021-2022

La proposta guanyadora, que simbolitza la concentració dels universitaris en la seva formació, pertany a l'estudiant de Nutrició Humana i Dietètica Laura Hidalgo

Proposta guanyadora del X Concurs de Disseny de la Carpeta URV, que il·lustrarà la carpeta de la URV el curs 2021-2022.

La carpeta de la URV del proper curs ja té il·lustració: Nebulosa literària, la proposta de Laura Hidalgo, estudiant del grau en Nutrició Humana i Dietètica de la URV. Així ho han decidit els propis estudiants amb les seves votacions al X Concurs de Disseny de la Carpeta URV per al curs 2021-2022, atorgant-li 924 dels 2.634 vots emesos. L’autora explica que la il·lustració representa la biblioteca universitària i “la concentració dels estudiants durant els seus estudis, immergits en les seves lectures”.

Nebulosa literària ha rebut el 35% dels vots de les sis carpetes finalistes, seguida de Volar sense ales, de Júlia Pascual, estudiant del grau en Psicologia, amb 849 vots (32%); Les capes de la vida, de Laura González, estudiant del màster en Formació del Professorat, amb 402 vots (15%); Llibertat serena, de Monsterrat Ferrer, estudiant del grau en Administració i Direcció d’Empreses, amb 208 vots (8%); Inclusió i diversitat, de Laia Alfaro, estudiant del grau en Arquitectura, amb 137 vots (5%), i Mai és massa, de Maria del Roser Sagrera, estudiant del grau en Enginyeria Biomèdica, amb 114 vots (4%).

El disseny guanyador s’utilitzarà per a la producció de la carpeta que es distribuirà a l’estudiantat durant el curs 2021-2022. L’autora, Laura Hidalgo, serà premiada amb 600 euros i els altres cinc finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV.