03/11/2023

La URV posa en marxa un nou perfil a TikTok amb la col·laboració d’estudiants

La Universitat aposta per comunicar-se amb el públic més jove a través d'una de les xarxes socials amb més creixement els darrers temps

Sandra Palou i Núria Leyva, estudiants de la URV que col·laboren en la producció de contingut del TikTok de la URV.

Les noves tendències en l’àmbit digital han modificat els hàbits de consum d’informació, sobretot entre les noves generacions, que no només busquen entreteniment a les xarxes socials, sinó que aquests nous espais també s’han convertit en canals d’informació. Per això la URV ha obert el seu perfil a la plataforma TikTok, una de les xarxes socials que en els darrers temps ha experimentat un creixement més ràpid i un gran impacte, sobretot entre el públic més jove.

De fet, aquest és un dels objectius d’aquest nou espai comunicatiu, arribar als més joves, tant als que ja formen part de la comunitat universitària, com als futurs estudiants de la Universitat.

El nou perfil a TikTok de la Universitat Rovira i Virgili comptarà amb contingut divulgatiu i informatiu que donarà a conèixer la Universitat, el seu dia a dia, la seva oferta formativa, i totes aquelles activitats d’especial interès, però sempre amb un toc d’humor i amb una mirada informal i desimbolta. 

La participació d’estudiants en la creació del contingut és una de les singularitats del nou perfil. Núria Leyva i Sandra Palou, que cursen Comunicació Audiovisual, són les primeres en col·laborar tant en l’aportació d’idees de publicacions com en la producció i l’enregistrament.

Primera publicació al TikTok de la URV.

Totes dues es donen a conèixer en la primera publicació del perfil, on properament s’hi podrà veure, entre d’altres, contingut relacionat amb la Setmana de la Ciència i amb la Macrodiada de colles castelleres universitàries que organitzen els Pataquers, la colla de la URV.

TikTok s’afegeix als perfils de les altres xarxes socials que ja estan consolidats com a canal comunicatiu de la Universitat. Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Youtube i, ara TikTok, són les xarxes socials a través de les quals la Universitat difon la seva activitat i es manté també en contacte directe amb la seva audiència.

Accés al TikTok de la URV.

Print Friendly, PDF & Email

Comenta

*