30/06/2015

Nou servei de correu corporatiu pels estudiants, amb més utilitats i accessible des del mòbil

Aquesta setmana es posa en marxa el nou servei de correu corporatiu per tots els estudiants de la URV. Això permetrà al col·lectiu d’estudiants tenir els serveis de correu electrònic, agenda corporativa i llibreta d’adreces en un entorn totalment integrat

Pantalla d'identificació de l'usuari
Accés al nou servei de correu electrònic

Les noves utilitats del correu electrònic corporatiu aportaran una sèrie de millores en el servei i una ampliació de les prestacions respecte al que tenien els estudiants fins ara. Destaquen:

• Integració de correu electrònic, agenda i llibreta d’adreces
  • Correu electrònic de fins a 50 GB
  • Agenda corporativa
  • Llibreta d’adreces totalment integrada amb el directori dels membres de la comunitat universitària
  • Millores en el filtratge antivirus i antispam
  • Adaptabilitat per l’accés des de dispositius mòbils

En la primera fase de desplegament d’aquest nou servei es procedirà a migrar tots els correus electrònics dels estudiants de la Universitat, que conservaran l’adreça de correu que tenien fins ara. La migració de les bústies es farà progressivament i cada estudiant rebrà un missatge electrònic amb la informació del procés. Aquesta migració es completarà a finals del mes de juliol.

En una segona fase, un cop migrats al nou sistema els correus electrònics de tots els col·lectius de la Universitat, s’aniran posant en funcionament nous serveis i utilitats al núvol. Així els estudiants tindran accés al paquet d’edició ofimàtica Office Online, disposaran d’espai d’emmagatzemament de fitxers, o de servei de missatgeria instantània.

A la intranet de la URV s’ha habilitat una secció específica amb més informació, manuals d’ajuda, i preguntes freqüents, per facilitar al màxim l’ús del nou entorn i que els usuaris en puguin treure el màxim profit.