19/10/2017

Òscar Pàmies, nou director del Departament de Química Física i Inorgànica

L'investigador va ser escollit per 22 vots a favor i 2 en blanc, i substitueix Josep Mª Poblet i Rius

En la sessió extraordinària del Consell de Departament de Química Física i Inorgànica per escollir-ne el nou cap es van emetre 24 vots, 22 vots a favor del candidat Òscar Pàmies i un vot en blanc. La votació va tenir lloc el 18 d’octubre a la Facultat de Química del campus Sescelades de Tarragona, i el Consell de Departament el formen 41 membres.

Òscar Pàmies, que substitueix Josep Mª Poblet i Rius en el càrrec, es proposa una doble fita pel que fa a la recerca: impulsar noves col·laboracions entre diferent grups del departament i promoure una discussió en el departament que permeti identificar quins han de ser els objectius generals de recerca i les línies prioritàries en els propers anys.

D’altra banda, pel que fa la gestió de plantilla, pretén continuar executant la proposta de l’anterior director, ajustant els llocs de treball a les limitacions imposades.

Òscar Pàmies és membre del grup de recerca CATALHOM – Organometàl.lics i Catàlisi Homogènia.