03/07/2023

Personal de la URV participa en la 1a Trobada Tarragonès de Bàsquet i en la cursa Tàrraco La Mina

Les dues activitats esportives apleguen prop d’una trentena de membres de la Universitat

L’equip de la URV a la 1a Trobada Tarragonès de Bàsquet per a adults

Una dotzena de membres del PAS i del PDI de la Universitat va participar en la 1a Trobada Tarragonès de Bàsquet per a adults organitzat pel Consell Esportiu del Tarragonès amb la col·laboració de TGN Bàsquet Club. El torneig, de caràcter amistós i lúdic, va tenir lloc el diumenge 26 de març al Pavelló de l’Escola Vedruna Sagrat Cor de Tarragona.

La URV també va ser present el 21 de maig a la 23a edició de la cursa Tàrraco La Mina, on van participar més d’una vintena de membres del PAS, PDI i estudiants. La cursa, organitzada per Tarragona Fondistes i el Club Natació Tàrraco, tenia un recorregut de set quilòmetres per la ciutat, des del passeig de Sant Antoni fins al parc del Francolí. L’equip URV va guanyar el premi al grup més nombrós que participava en la cursa.

Els participants de la URV a la 23a cursa Tàrraco La Mina