16/04/2018

El professor Juan Manuel López-Rey ha traspassat

El comiat del professor del Departament d'Economia es fa el dimarts 17 d'abril a les 12 h al Tanatori Municipal de Tarragona

El dissabte 14 d’abril va morir el professor Juan Manuel López-Rey, del Departament d’Economia, a l’edat de 64 anys. López-Rey, que era Titular d’Escola Universitària, pertanyia a l’àrea de mètodes quantitatius i impartia les assignatures d’Estadística de la Facultat d’Economia i Empresa. Ha estat professor d’aquesta facultat des d’octubre de 1992.

L’acte de comiat es farà demà dimarts 17 d’abril al Tanatori Municipal de Tarragona a les 12 h.

El Departament d’Economia i la Facultat d’Economia i Empresa comparteixen la tristesa de familiars i amics. La comunitat universitària vol expressar-los el condol.