17/10/2018

40 joves de 1r de batxillerat inicien una nova edició del programa Talent Jove a la URV

Durant dos cursos aniran a la Universitat a fer classes avançades matemàtiques i física de nivell superior. S'uneixen als 40 que van iniciar el curs l'any passat

Professors de secundària i investigadors de la URV els faran classes avançades matemàtiques i física de nivell superior al programa escolar de batxillerat. Aquest octubre s’han iniciat les sessions i ho han fet els 40 alumnes nous i els 40 que van iniciar el programa el curs passat.

La primera edició del curs es va fer durant el 2013-2014 i durant aquests anys  s’ha posat de manifest que els alumnes que l’han seguit han obtingut  els millors resultats en titulacions com la doble de Física i Matemàtiques, Enginyeria Aerodinàmica i Enginyeria de Camins, entre altres.

El responsable del programa és  el catedràtic de Física Aplicada Francesc Díaz i hi participa el professors universitaris Carles Barberà i Jaume Masons i el professor associat Josep Lluís Cañadilla.