05/12/2022

Quatre professors de la Facultat d’Economia i Empresa reben el reconeixement a l’exel·lència docent

Antonio Terceño Gómez, Ana Beatriz Hernández Lara, Mireia Valverde Aparicio i Antonio Miguel Osório da Costa van recollir aquest reconeixement el 16 de novembre

Els professors del Departament de Gestió d’Empreses, Antonio Terceño Gomez, actual degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Ana Beatriz Hernández Lara i Mireia Valverde Aparicio, així com el professor del Departament d’Economia, Antonio Miguel Osório da Costa, van rebre el passat 16 de novembre el reconeixement a l’exel·lència docent. Aquest reconeixement posa en valor la tasca docent del professorat que obté la màxima puntuació en cadascun dels apartats del complement addicional per mèrits de docència.

En aquest acte també es van lliurar els reconeixements a la trajectòria del PDI i PAS que ha complert 25 anys al servei de la URV, així com al personal jubilat, i als estudiants millors esportistes del curs 2021-22. També es va fer el lliurament dels premis Xavier López Vilar a la qualitat i millora contínua de la gestió administrativa i tècnica del personal d’administració i serveis, que atorga el Consell Social de la URV.