21/07/2020

SEO Alive, start up de la URV, guardonada als V Premis Gresol al Talent Jove

L'agència SEO especialitzada en posicionament web guanya en la categoria de Talent Acadèmic

David Kaufmann, impulsor de SEO Alive, i la rectora de la URV, María José Figueras, rectora de la URV, durant el lliurament dels V Premis Gresol al Talent Jove.

SEO Alive, la darrera start up reconeguda per la URV i impulsada per dos exestudiants de la Facultat d’Economia i Empresa, ha rebut el V Premi Gresol al Talent Jove en la categoria de Talent Acadèmic en un acte que es va celebrar la setmana passada a Salou. Aquests premis creats per la Fundació Gresol tenen per objectius posar en valor el talent de joves empresaris i professionals de la demarcació de Tarragona i reforçar els valors del món empresarial.

A més de SEO Alive, també van ser guardonades les empreses Brodynt i Sàlix Sostenible en les categories Talent Tecnològic i Talent en Màrqueting, respectivament. Els guanyadors han estat escollits per un jurat mixt format per experts en cadascuna de les disciplines mencionades i per membres del Patronat de la Fundació Gresol. L’acte va comptar amb la participació de la ponent Arancha Ruiz, headhunter especialista en marca personal i talent.

Guardonats dels V Premis Gresol al Talent Jove i membres de la Fundació Gresol.

La rectora de la URV, María José Figueras, també va participar en el lliurament de premis, fent entrega del premi Talent Acadèmic a SEO Alive. L’empresa creada per David Kaufmann i Marta Adell, alumni del grau d’Administració i Direcció d’Empreses de la URV, és una agència SEO especialitzada en posicionament web.

El seu objectiu principal és que les empreses augmentin la seva facturació a través del canal orgànic, és a dir, aconseguir que quan algú busca un producte, les webs dels seus clients ocupin les primeres posicions i per tant, aconsegueixin vendre més. Tot això ho planifiquen i executen amb tècniques d’alt rendiment. Són capaços de multiplicar el tràfic orgànic de manera molt considerable, com demostra l’exemple de Chess.com, que tenia 900.000 visites al mes al buscador Google l’any 2016 i, després de 3 anys, ja tenen 7,5 milions de visites al mes.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

*