29/06/2015

S’ha iniciat la Universitat d’Estiu de les Terres de l’Ebre amb 175 alumnes

El primer curs ha estat de "Disseny de nous productes turístics a les Terres de l’Ebre" i la gran demanda farà repetir el curs de "Biologia del sentiment"

Primera sessió de la UETE
UETE, curs sobre nous productes turístics per les Terres de l'Ebre

La primera de les jornades programades en l’edició d’enguany de la Universitat d’Estiu de les Terres de l’Ebre (UETE) s’ha iniciat el dilluns 29 de juny amb 18 alumnes inscrits. El curs sobre “Disseny de nous productes turístics a les Terres de l’Ebre” ha donat el tret de sortida a una edició de la UETE que ha hagut de doblar una de les seves sessions, “Biologia del sentiment”, pel gran interès suscitat. En total, la UETE ha aconseguit fins al moment una inscripció de 175 alumnes, una xifra molt satisfactòria per als organitzadors.

Dilluns 29 a la tarda s’ha fet la primera sessió de la jornada “Biologia del sentiment (taller de psiconeuroimmunologia), impartida pel doctor en Medicina i llicenciat en Psicologia de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, Tomás Álvaro. Pel que fa a la resta de jornades previstes i que mantindran la seva inscripció oberta fins al mateix dia d’impartició són: el 6 de juliol, Les intel·ligències múltiples a l’aula: de la teoria a la pràctica i la segona edició de Biologia del sentiment ; el 7 de juliol, Aprenentatge i benestar a l’aula: ioga, massatge i relaxació, i finalment, el 9 de juliol, la Introducció a la cuina molecular.

La vint-i-unena edició de la Universitat d’Estudi de les Terres de l’Ebre de la URV organitzada pel campus Terres de l‘Ebre s’allargarà fins al 7 de juliol amb una oferta final de sis jornades de cinc hores de durada cadascuna. Aquests “tastets” de temes ben diversos i innovadors s’han programat a un preu de 15 euros cadascun per adaptar l’oferta als temps que corren i aconseguir atraure un públic més ampli.