06/02/2015

S’ha presentat l’equip de natació de la URV que anirà als Campionats de Catalunya Universitaris 2015

S'ha presentat l'equip de natació que representarà la URV als Campionats de Catalunya Universitaris 2015. Són setze nedadors i nedadores de gran qualitat i la presentació s'ha fet el dia 4 de febrer a les instal·lacions del Club de Natació Tarraco

En aquesta edició del campionats, l’equip compta amb la participació més nombrosa i destacada de la seva història, amb setze nedadors i nedadores de gran qualitat provinents de diversos clubs de Tarragona com el Reus Ploms, el Cambrils CN, el CN Tàrraco i de Castelló com el CN Benicarló.

Els nedadors són: Albert Filella d’ Enginyeria Elèctrica, Laura López i Sandra Rodríguez d’Enginyeria Química, Yeray Agundez de Geografia; Jordina Ballesté de Fisioteràpia, Mireia Baiges i Virginia Plaza d’Educació Infantil, Meritxell Sospedra de Turisme; Lara León de Biotecnologia, Guillem Judal, Borja Quereda de Dret; Carla Estivill de Nutrició Humana i Dietètica, Georgina Torres d’ Infermeria, Yaiza Jiménez de Psicologia; Marc García d’Enginyeria Elèctrica i Antoni Pérez-Portabella, dels Estudis de Comunicació en representació del professorat.

La presentació de l’equip ha comptat amb la presencia del president del CN Tàrraco, Josep Maria Claver, que els ha donat la benvinguda. Després el portaveu de l’equip, Toni Pérez-Portabella, ha fet una explicació de les activitats esportives i socials previstes.

A continuació l’entrenadora del grup, Gemma Zapater (ex representant de la URV en uns Campionats de Catalunya i Espanya Universitaris), ha pronunciat unes paraules, explicant les proves i els objectius de l’equip. Els detalls de la competició universitària els ha exposat Iolanda Santiago, d’EsportsURV, que ha explicat i respòs els dubtes més organitzatius. I Carlos Espresati, com a representant de la Comissió de natació de Tarragona 2017, ha donat suport a tots els estudiants  i els ha animat a col•laborar en aquest gran esdeveniment esportiu. Després tot l’equip ha fet el primer entrenament conjunt a la piscina del CN Tàrraco.

El Campionat de Catalunya Universitari 2015 de Natació serà dissabte 28 de febrer. Les dotze universitats catalanes estaran aplegades al Complex Aquàtic i Esportiu Can Mercader, a Cornellà de Llobregat desde les 15 h. de la tarda. Totes elles esperen obtenir uns grans resultats.

La URV espera superar la 6ª posició de la darrera edició i optar als premis individuals, ja que nedadors absoluts com Laura López Cobos i Albert Filella compten ja amb marques mínimes per participar al Campionat d’Espanya Universitari.