27/04/2023

S’inicia l’enquesta del CRAI adreçada als estudiants

Permetrà conèixer el grau de satisfacció dels estudiants respecte als recursos o serveis del CRAI

El CRAI de la URV, fidel al seu objectiu de millora contínua, porta més d’una dècada realitzant enquestes de satisfacció d’usuaris als diversos col·lectius de la comunitat universitària.

En aquest context, s’iniciarà l’enquesta adreçada als estudiants, la qual cosa permetrà conèixer el grau de satisfacció que té l’esmentat col·lectiu respecte als recursos i serveis del CRAI. Els resultats d’aquesta enquesta, una vegada analitzats, ens permetran planificar accions de millora i es tindran en compte per a l’elaboració del Pla estratègic que definirà els objectius del CRAI pels propers 4 anys.

El qüestionari es respon en menys de 10 minuts i estarà disponible fins al dia 31 de maig de 2023. (Enllaç a l’enquesta)

Els estudiants que responguin el qüestionari participaran en el sorteig d’una tauleta tàctil. (Vegeu les bases del sorteig).