11/03/2019

La votació per escollir la Carpeta URV per al curs 2019-20 és oberta fins al 24 de març

Els estudiants poden votar un dels sis dissenys finalistes del concurs, al qual s'hi han presentat 39 propostes

Fins a 39 propostes s’han presentat a la VIII edició del Concurs de Disseny de la Carpeta URV per al curs 2019-20. El jurat n’ha seleccionat 6 com a finalistes, i una d’elles serà l’escollida per votació dels estudiants per convertir-se en la carpeta del curs vinent. En la votació electrònica hi poden participar tots els estudiants de la URV matriculats en estudis de grau, màster i doctorat durant el curs 2018-19, fins al 24 de març.

Les sis propostes porten per lema Sinestèsia, Mar, terra i cel, Diversitat, cohesió i passió, Fem-nos mosaic, ARTarraco i Geomètric URV i es poden veure al web del concurs, on també s’hi troba l’accés a la votació. La proposta guanyadora es farà pública el divendres 29 de març.

La persona guanyadora serà premiada amb 600 euros. En el disseny guanyador que s’utilitzarà per a la producció de la carpeta del curs que ve constarà el nom de l’autor i la condició de primer premi del concurs. Les persones finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros per gastar a la Botiga URV.

Al concurs han pogut presentar dissenys les persones matriculades en estudis de grau, màster universitari o doctorat de la URV durant el curs 2018-19. Les propostes es podien presentar individualment o en equip, havien de ser originals i inèdites i havien de respectar els valors que la Universitat té com a referents: la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones.