06/02/2017

Obert el termini per inscriure’s a la Lliga de Debat Universitari de la URV

"Cal que el poder públic controli els mitjans de comunicació?". Aquesta és el tema proposat per l'edició d'enguany, que es farà del 27 de febrer al 3 de març, i a partir del qual els grups participants s'hi hauran de posicionar a favor o en contra. El termini d'inscripció d'aquest concurs, organitzat pel Consell d'Estudiants de la URV, finalitza el 14 de febrer

Els participants a la Lliga de Debat han de defensar diferents postures sobre una mateixa temàtica al llarg del concurs.
Els participants hauran de defensar diferents postures sobre una mateixa temàtica al llarg del concurs.

Fomentar el debat i l’intercanvi d’idees dins de la comunitat universitària és l’objectiu principal de la Lliga de Debat Universitari de la URV, que organitza el Consell d’Estudiants de la Universitat del 27 de febrer al 3 de març.

A l’edició d’enguany s’ha proposat com a tema: “Cal que el poder públic controli els mitjans de comunicació?”, i els grups que hi participin s’han de posicionar, amb la seva dialèctica, a favor o en contra d’aquest plantejament.

El període d’inscripció és obert fins el 14 de febrer i es pot fer a través d’aquest enllaç. S’hi han d’inscriure grups de 2 a 5 membres o de forma individual si no es té equip.

Hi ha tres categories de premis: a l’equip guanyador (750€), a l’equip finalista (450€) i al millor orador (200€). El guanyador del concurs participarà en representació de la URV a la Lliga de Debat de la Xarxa Vives d’Universitats que agrupa les Universitats dels territoris de parla catalana.

Tots els detalls sobre la Lliga de Debat Universitari, composició dels equips, criteris de valoració, desenvolupament del debat i altres temes es poden consultar al Reglament.