27/01/2017

S’obre el termini per participar en el VI Concurs de Disseny de la Carpeta URV

El VI Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja està en marxa. S’hi poden presentar les persones matriculades en estudis de grau, màster oficial o doctorat en el curs 2016-17, les propostes han de ser originals e inèdites i hi ha temps de presentar el disseny fins el 17 de febrer, a les 13,30 h.

L'obra guanyadora de l'any passat, "Univers URV".

Del concurs ha de sortir elegit el disseny que tindrà la carpeta que utilitzaran els estudiants en el curs 2017-18. Es distribuirà per tota la URV i hi constaran el nom i els cognoms de l’autor/a i la condició de primer premi del concurs.

Hi poden participar tots els estudiants de la URV (grau, màster oficial i doctorat) matriculats en aquest curs 2016-17. Les propostes es poden presentar individualment o en equip, han de ser originals i inèdites i han de respectar els valors que la Universitat té com a referents: la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones. Cada persona o equip pot presentar una única proposta. Cal observar les bases de participació i omplir el full d’inscripció, que podeu trobar aquí. S’ha de dipositar tot al Registre General de la URV (c/ de l’Escorxador, s/n, Tarragona) o als registres auxiliars fins a les 13.30 h del pròxim 17 de febrer. El premi són 600 €  per a la proposta guanyadora i les persones finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros per a la Botiga URV.

Un jurat, format per membres de la URV i professionals de l’àmbit del disseny i la comunicació, ha de seleccionar un màxim de sis propostes finalistes, que es publicaran al web institucional a partir del 6 de març. El disseny guanyador es decidirà per votació electrònica. Podeu participar en la votació tots els estudiants de la URV matriculats en estudis de grau, màster oficial i doctorat durant aquest curs entre el 6 i el 17 de març, i la proposta guanyadora es farà pública el 22 de març.

El premi són 600 €  per a la persona guanyadora i les finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros per a la Botiga URV. El lliurament de premis tindrà lloc en un acte públic, la data del qual s’anunciarà.

Laura Carro, del grau de Publicitat i Relacions Públiques, va obtenir el premi l’any passat amb el disseny “Univers URV”.