21/10/2016

S’obre la segona convocatòria anual del programa Martí i Franquès per a contractar 19 investigadors predoctorals

El programa Martí i Franquès de recerca per a l’atracció de talent de la Universitat Rovira i Virgili, en col·laboració amb altres institucions de recerca del territori, treu la segona convocatòria anual per tal de cobrir algunes vacants de la primera convocatòria i per places de nova creació. El període per accedir en aquestes convocatòries ja és obert i finalitza el 31 d’octubre

Laboratori de la Facultat d'Enologia

En el marc d’aquesta segona convocatòria anual  19 contractes per a Personal Investigador Predoctoral en Formació, 15 són de diferents departaments de la Universitat, tres són places  de projectes de recerca –el programa PRDI-  i una finançada per la Universitat i  el Centre Tecnològic de la Química de Catalunya. La presentació de les candidatures per optar a alguna d’aquestes 19 places predoctorals ja és oberta i finalitzarà el proper 31 d’octubre.

Part d’aquestes places van quedar inicialment vacants en la primera convocatòria del programa, tot i que se n’han afegit de noves. El període per accedir a la convocatòria del programa ja és obert i s’acaba el 31 d’octubre. Els contractes de Personal Predoctoral Investigador en Formació tindran una durada inicial d’un any i poden ser prorrogats per períodes anuals dues vegades més fins a completar un període de tres anys, previ informe favorable del director de tesi i per acord de la Comissió acadèmica del programa de doctorat.

Les bases i la formulació de la sol·licitud es pot fer a través de la pàgina web del programa Martí i Franquès.