14/02/2018

S’ofereixen beques de mobilitat ICon per a estades a Brasil

L’objectiu és ampliar el programa en el futur a la resta de països de la regió d’Amèrica Llatina

La xarxa SGroup ha llençat l’InterContinental Academic Exchange Programme (Icon – Programa d’Intercanvi Acadèmic Intercontinental) en reconeixement als llaços existents entre els membres de la xarxa i les universitats llatinoamericanes.

Els ajuts tenen com a objectiu promoure i facilitar la col·laboració entre membres del SGroup i els socis internacionals a través d’un esquema de Mobilitat de curta durada per a personal acadèmic i administratiu. Sota el programa ICon, les universitats membre poden sol·licitar un ajut de €1000 del SGroup per a visitar institucions sòcies de la seva elecció dins del partenariat ICon.

Els objectius del programa són:

• Facilitar la col·laboració en recerca i educació entre la UE i Amèrica Llatina;
  • Promoure projectes conjunts para sol·licitar ajuts a la UE i altres programes rellevants;
  • Fomentar partenariats a través de cotutel·les de títols conjunts/dobles.

EL partenariat ICon en l’actualitat està format per membres del SGroup a Europa i universitats membres de la xarxa FAUBAI de Brasil. En els propers mesos el programa s’ampliarà a altres països de Llatinoamèrica i a altres regions per a establir col·laboracions estratègiques.

Per a més informació sobre aquest programa es pot visitar la pàgina web de la URV.